Re: problem z MSI KT6 Delta (MS-6590)

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 21:55:06 MET

Użytkownik "Piotr" <pietrek45@WYTNIJonet.eu> napisał w wiadomości
news:ficlkd$tmi$1@ns.netstone.pl...
> witam.
> jestem w posiadaniu płyty głównej MSI KT6 Delta (MS-6590). proszę o
> odpowiedź, pod jakie piny na tej płycie podpina się przycisk od włączania
> zasilania?? może ma ktoś instrukcję do tej płyty w wersji elektronicznej?
> byłbym zobowiązany.

Wiesz to płyta zrobiona w cywilizowanym kraju, gdzie istnieje coś takiego
jak "Customer Service", więc na stronie internetowej producenta napewno jest
do ściągnięcia instrukcja, sterowniki i najnowszy bios do niej. Poza tym
jest tam zapewne dział FAQ (Frequenty Asked Questions), Knowledge Base, oraz
MSI prowadzi forum dla użytkowników ich produktów (zapewne również po polsku
na ich polskiej podstronie)