Re: TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 21:49:03 MET

Użytkownik "gotar" <gotar-poczta@onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrnfkj92k.veq.gotar-poczta@pepin.polanet.pl...

> [...]
>
> Całe szczęście taką płytę użyszkodnik może zwrócić pod tytułem
> 'niezgodność z umową' w ciągu 2 lat od nabycia :)

Chyba nie. Jest to, jak pisałem, sytuacja dość podobna do problemu z dyskami
SATA-2 na starych Via. Niby większość takich dysków ma odpowiednią zworkę,
lub tez programowo da sie wymusić tryb SATA1 (Feature Tool w dyskach
Hitachi), ale AFAIR zdarzają się dyski SATA2 w których w żaden sposób nie
można wymusić SATA1. I nie wiem czy jak wtedy przyjdziesz z reklamacją z
płytą i takim dyskiem to ci ją przyjmą. W przypadku w/w problemu z 8800GT
jest prawdopodobnie analogicznie.