Re: nadajnik Wi-fi na dachu domu

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 15:19:14 MET

Bucz <ROT13_sverchapu@tznvy.pbz_ROT13> wrote:

> wifi 50mW - odleglosc od ludzi min. 5m

Wątpię, aby w ich stronę (tzn. w dół) szło więcej jak 10 mW. Ponadto po
drodze będzie przynajmniej dach i strop.

> tel kom. 2000mW - odleglosc od mozgu podczas rozmowy 2cm

> odpowiedz sobie sam

Nawiedzeni nie zrozumieją, dla nich to tylko 'promieniowanie i
Czarnobyl'. Strefa bezpieczna POD kierunkowymi radioliniami STM-1
pracującymi w paśmie 25-35 GHz, mającymi zasięg 5-10 km (moc chyba w
okolicach 50 W), wynosi jakieś 2 metry (z pamięci piszę, poprawcie jeśli
coś pokręciłem), więc co tu mówić o jakimś WiFi.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/