Re: przejsciowka: D-SUB - DVI

Autor: Shuwar <shuwar_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 10:04:11 MET DST

On 27 Mar, 09:34, "911" <n...@zarazwracam.pl> wrote:

> hmm... a który to monitor posiada wyłącznie gniazdo cyfrowe DVI (-D)

Rozchodzi sie o to, ze mam monitor LCD z gniazdami: cyfrowe, analogowe
chce na tym jedym monitorze podlaczyc 2 kompy: laptop + stacjonarny z
wyjsciami analogowymi.

Rozwiazaniem jest dokupienie karty do stacjonarki z wyjsciem cyfrowym.
Ale gdyby istniaja przejscowka miedzy analogiem a cyfra to inwestycja
bylaby tansza.

Pozdr.
Shuwar

--