Re: Wyłączenie LCD gdy laptop zostanie zamknięty.

Autor: Gil <gilboa1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 23:39:22 MET

Pagi <pagi@interia.pl> napisał(a):

> Wlasnie odkry=B3em ze pod DOSem (udpali=B3em Partition MAgic z p=B3ytki)
> funkcja ta dzia=B3a, po zamknieciu wyswietlacza wygadza si=EA on.
> Nie dziala to natomiast pod windowsem.

Na pewno działa ale to wynika z twojej niewiedzy, że nie potrafisz tego uaktywnić.
U mnie w acerze laptop się hibernuje jak tylko zniżę pokrywę na mniej niż 45
stopni. Wiadomo, że przy tym kącie nie ma możliwości normalnej pracy.
Zobaczcie jak jest u was w innych notebookach. Parę razy grałem nawalony w
piątek i klapałem pokrywką po czym wyjeżdzałem na długi weekend. Laptop
wstawał nawet po tygodniu uśpienia nie będąc podłączony do proądu.