Re: Wyłączenie LCD gdy laptop zostanie zamknięty.

Autor: Pagi <pagi_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 21:47:48 MET

On 24 Mar, 21:03, "Pagi" <p...@interia.pl> wrote:

> No wlasnie o to chodzi ze nic sie nie dzieje po wcisnieciu tego
> przycisku, gdy przestawie na "Stan gotowości" to się hibernuje, więc
> sam przycisk działa.
>
> Wczesniej mialem IBM'a, ktory się wygaszał po zamknieciu
> wyswietlacza...
>
> Nie ma jakiegos softu ktory bo to załatwił? tak jak jest opcja wylacz
> monitor po jakims czasie, to zeby system wylaczał po zamknieciu klapy.
>
> Dzieki i pozdrawiam,
> Pagi

Wlasnie odkryłem ze pod DOSem (udpaliłem Partition MAgic z płytki)
funkcja ta działa, po zamknieciu wyswietlacza wygadza się on.
Nie dziala to natomiast pod windowsem.

Czy nie powinienem miec jeszcze jakies opcji oprocz "Stan wstrzymania"
i "Nic nie rób" dla "Kiedy pokrywa komputera przenośnego zostanie
zamknieta" w "Opcjach zasilania" ???

Pozdrawiam,
Pagi