Re: Temperatura Seagate 250GB

Autor: Gil <gilboa1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 00:37:59 MET

Gozdek <gozdek@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Dzieki, chyba jednak zostawie tego wiatraka, co do rezystorka to masz racje
> chyba puszcze na 7V wiatrak.
>
> Dzieki za odpowiedź!

Nigdy nie chłodziłem dysków i padały u mnie po około 5-7 latach raczej ze
starości albo nawet nie padały a stary dysk wycofywało się z eksploatacji.
W notebooku, moj dysk Hitahi ma jeśli wierzyć wskazaniom temperaturę 65 stopni
i tak jest od dwóch lat. Myślę, że prędzej notebook padnie niż ten dysk.
Nie wymyślajmy problemów tam gdzie ich nie ma.