Re: Supercichy desktop - jak ?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 10:27:51 MET

> Dzieki. A powiedz mi : w jakich obudowach je widziales ? Bo jest ciekawa
> wersja small form factor (cos jak dawniej mini-Compaq'i PIII), ale nie
> wiem czy rowniez taka cicha..

http://www.pc.ibm.com/europe/catalogs/pl/aseries.html

cos takiego jak
A55 (92657DG) - ogolnie zobacz na zdjecia destopow opisanych jako Tower:
Intel 946GZ, (PD 915),

po zdjeciach widze ze to to co my mamy.
jedna seria kilku komputerow trafila nam sie ze zle podpietymi wiatraczkami
od obudowy. do zlego piny byl podpiety i chodzil na maksa strasznie
halasujac.
ale po wpieciu poprawnie wiatraczka bylo juz super cicho(brak blomb na
obudowie dodatkowym plusem:)

taki przyklad ze jeden komputer przygotowywalem dla uzytkownika i mialem go
na biurku za plecami, jakos sie to przeciagalo i stal sobie ten komputer
wlaczony 3 dni i nikt nas na niego nie zwrocil uwagi, poprostu go nie
slyszelismy:)

--
pzdr
piotrek