Re: nie startuje

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta.spamu.nie.trawi_at_gmail.com>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 21:59:08 MET

nightcrawler wrote:

> witam
> dzis pojawil sie problem. komputer nie startuje. Wszystko sie włacza,
> wiatraki chodzą, ale na monitorze nei pojawia sie zupełnie nic.
> Reset biosu ani uruchamianie z minimalna liczbą kart i pamieci daje to
> samo.
> Niby w archiwum znalazłem podpowiedzi ale dalej nic nie pomaga.
> Kondensatory tez wygladają na sprawne.
> Komp to P4 1,7 na płycie teraz nei wiem jakiej, tyle ze na VIA
> skonczyły mi sie pomysły co z tym zrobic poza testowaniem osobnych
> elementow i sprzedaniem tych sprawnych... ;/ czego wole uniknąc bo komp
> [...]

U mnie to wynikało z pęknięcia płyty głównej. Znaczy: komputer się odpalał,
wiatraki chodziły, ale monitor czarny. Sposób miałem dziwny - odłączałem
kompa od prądu, podpinałem, próbowałem. I tak do skutku. Stanęło na tym, że
nabyłem nową płytę...

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta        mailto:m.karweta@gmail.com