nie startuje

Autor: nightcrawler <psych_at_master.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 21:04:34 MET

witam
dzis pojawil sie problem. komputer nie startuje. Wszystko sie włacza,
wiatraki chodzą, ale na monitorze nei pojawia sie zupełnie nic.
Reset biosu ani uruchamianie z minimalna liczbą kart i pamieci daje to
samo.
Niby w archiwum znalazłem podpowiedzi ale dalej nic nie pomaga.
Kondensatory tez wygladają na sprawne.
Komp to P4 1,7 na płycie teraz nei wiem jakiej, tyle ze na VIA
skonczyły mi sie pomysły co z tym zrobic poza testowaniem osobnych
elementow i sprzedaniem tych sprawnych... ;/ czego wole uniknąc bo komp
jest potrzebny.

--
Paweł M.
GG#1793689