Re: GeForce 7600 GT, a 7900 GS

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 10:57:35 MET

"Norad" <woolfnet@op.pl> Odpowiedz na
news:1174250874.678843.126510@e65g2000hsc.googlegroups.com:

> Witka.
> Karta PCI E x16 do 600PLN- znalazłem te dwie:
> GF 7600GT
> GF 7900GS

> No i trzeci dylemat. Co jest najważniejsze przy wyborze karty??
> Prędkość rdzenia? Ilość Pixel lub Vertex shaderów?

To wszystko jest nie istotne. To tylko środek do celu. Wiekszej wydajności.
Kieruj się wydajnością karty. Która szybsza ta lepsza.

> Ilość dołączanych do zakupu gier?

Tylko wtedy gdy i tak chciałeś kupić tę gre.

A co do galay. Nie ma nikogo komu by zepsuła się kpo gwarancji producenta
karta Galaxy 7900GS.*

> ps: podrzucam linki do obu kart z parametrami
>
> 7600 GT:
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_37546.html
>
> 7900GS:
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_31893.html

Bierz 7900GS. Jeżeli chcesz grać to 7900GS wychodzi najatrakcyjniej.

*bo 7900GS jest na runku za krótko by mineła mu gwarancja producenta;)))

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski