Re: FS Amilo Pro V2085

Autor: M.Tosza <michal.tosza_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 15:47:25 MET

Jerzy napisał(a):
> Czyli to jest normalny notebook + ekran dotykowy?

Dokładnie tak. Po otwarciu ekranu, obracasz go o 180stopni, zamykasz z
powrotem juz "ekranem do góry" i masz tablet.

> Tzn jak to jest z tym ekranem dotykowym bo np na tym zdjeciu wyglada to
> enigmatycznie:
> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4f/Tablet.jpg/573px-
> Tablet.jpg

To mi wygląda na sam tablet, z osobno dołączaną klawiaturą. W toshibie jest
wszystko zintegrowane - taki notebook z obracanym ekranem dotykowym.

> Troche mniejszy ma ekran mnie raczej intersuje cos jak ten model ktory podalem.

Tak, toshiba ma 14,1 i rozdzielczość 1400x1050.

Pozdrawiam,

--
Michał Tosza
www.translators.org.pl