Re: Czy mogę zwrócić zakupiony dysk?

Autor: Peper <Peper_at_no.net>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 01:29:26 MET

Paweł Cern napisał(a):
> Użytkownik "Peper" <Peper@no.net> napisał w wiadomości

> Ja akurat do dysku nie potrzebuję instrukcji. Oczywiście, można dysk
> traktować jako elementarny podzespół komputera, jednak z drugiej strony
> wymaga on stosownego montażu, podłączenia i konfiguracji (zworki). Operacji
> o podobnej złożoności wymaga choćby typowy sprzęt RTV dostępny na rynku. Dla
> osób które wiedzą co robią instrukcja nie jest potrzebna, jednak trzeba mieć
> na uwadze że nie tylko z takich świat się składa. To tak samo jak z PIT-em -
> księgowy, a nawet nie tylko, zabiłby śmiechem osobnika czytającego
> [...]
Oj chyba nie zrozumiałeś, mam podejrzenie że nie ma obowiązku dołączania
instrukcji do podzespołów, te są docelowo przeznaczone dla ludzi którzy
wiedzą co z nimi zrobić. Równie dobrze do palety cegieł powinien być
dołączany podręcznik murarstwa. Dysk nosi pełne oznaczenie producenta,
podłączenie jest zgodne ze standardem a zworki są opisane na obudowie,
producent publikuje w sieci a na papierze na żądanie udostępnia DataSheet.