Re: Grafika AGP 8x do 300zl

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 22:46:13 MET

Tomaszek napisał(a):

> No, mam ją wśród swoich typów, mój faworyt ze względu na pasywne
> chłodzenie,

Nie Ma co sie rzucać na pasywne chłodzenie, bo jak obudowa dobrze
wentylowana przez duże powolne wiatraki, kurz nie zalega warstwami, to
dobry wentylator nie bedzie wył. Trzeba trzymać ogólne chłodzenie.

Zresztą zalezy. Bo jesłi będziesz zmieniał cały komputer w ciagu
najbliższego półrocza to weź tańsza wersje albo przebolej :)