Re: Grafika AGP 8x do 300zl

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 20:41:54 MET

gatto_nero napisał(a):
> Geforce 6200 128 mb ~150pln obsługuje DX9c jak i nowsze modele z serii 6xxx

No, mam ją wśród swoich typów, mój faworyt ze względu na pasywne
chłodzenie, ale nie jestem pewien czy pociągnie Doom'a 3 i Quake'a 4.
Używasz tej karty? Jak ona sprawuje się w grach i w jakich? Chodzi mi
tylko o gry, gdyż gdyby nie chodziło o nie, to nawet bym swojej starej
jak świat Rivy nie zmieniał:-) Chciałem po prostu zagrać w parę nowszych
przygodówek a Riva juz ich nie pociągnie

Tomaszek