Re: Karta graficzna a LCD

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 09:36:01 MET

"Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote in message
news:177quprxxag66.1bqxj86b5l2q1.dlg@40tude.net...
> Dnia 2006-01-16 18:44:45, encja *PAndy* wymodziła przez port 119 co
> następuje:
> [...]
>
> Pisałem kiedyś sterowniki do kart graficznych (konkretnie różnej maści
> S3)...
>
> Miałem ubaw po pachy, ustawiająć tryby pracy typu: 1753x219 @129Hz, albo
> 211x1371@ 67Hz, czy też jeszcze bzdurniejsze...;) (niekoniecznie
> podzielne przez 8)

To chyba ograniczenie samego M$, trudno mi powiedziec - NVidia zaleca by
rozdzielczosc byla podzielna przez 8, w przypadku nietypowych rozdzielczosci
np 1366x768 (rozdzielczosc wielu matryc LCD tzw TV - 32 cale np sa specjalne
fake mody by dzialalo to pod windows - byc moze ta podzielnosc przez 8
zwiazana jest z rodzina NT - nie wiem)