Re: Karta graficzna a LCD

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 19:07:27 MET

Dnia 2006-01-16 18:44:45, encja *PAndy* wymodziła przez port 119 co
następuje:
[...]
> Nie powinno byc klopotow - wystarczy ze do monitora bedziesz mial dolaczony
> "driver" - karta jest na tyle elastyczna ze wygeneruje kazda rozdzielczosc
> podzielna przez 8 (zakladam ze bedzie to analogowe wyjscie - jesli DVI to o
> ile nie przekroczy sie przepustowsci DVI to tez nie powinno byc klopotow).

Pisałem kiedyś sterowniki do kart graficznych (konkretnie różnej maści
S3)...

Miałem ubaw po pachy, ustawiająć tryby pracy typu: 1753x219 @129Hz, albo
211x1371@ 67Hz, czy też jeszcze bzdurniejsze...;) (niekoniecznie
podzielne przez 8)

Oczywiście parametry wizyjne S3 serii Trio mają się do G450 jak Trabant
do Audi. Ustawienie odpowiedniego trybu pracy - to tak jak napisałeś -
tylko kwestia softu.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]