Re: Tuner TV ATi czy Connexant ?

Autor: Leszek K <leszek60wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 07:59:44 MET

Adam Szewczak napisał(a):
> Hej.
>
> Interesuje mnie zakup tunra TV z mozliwoscia zrzucania i kompresji obrazu
> "live". Docelowo zrzut z analogow "magnetowid itp"
>
> To co mi przyszlo to ATi (jakos mam duze zaufanie to tych ukladow) Theatrix
> ATI Theatre 550PRO.
>
> I ew Leadtek DV2000 lub PVR2000. Na + tego przemawia FireWire.
>
> ale...
>
> Jakies doswiadczenia macie ?

Theatrix jest kartą wyśmienitą lecz oprogramowanie do niej jest
potwornie skopane. Na żadnym sofcie nie zdołałem uzyskać z tv dźwięku
stereo (NICAM). Wróć - Winamp łyka wszystko - tylko nagrywać ani włączyć
timeshifta się nie da. Do zgrywania z video cud - miód.

P.S. Daj spację po myślnikach przed sygnaturką bo automat nie wycina.