Tuner TV ATi czy Connexant ?

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuńto.poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 00:48:41 MET

Hej.

Interesuje mnie zakup tunra TV z mozliwoscia zrzucania i kompresji obrazu
"live". Docelowo zrzut z analogow "magnetowid itp"

To co mi przyszlo to ATi (jakos mam duze zaufanie to tych ukladow) Theatrix
ATI Theatre 550PRO.

I ew Leadtek DV2000 lub PVR2000. Na + tego przemawia FireWire.

ale...

Jakies doswiadczenia macie ?

--
        Adam Szewczak - horses@usuń.onet.pl - GG: 2523528 /  6777983