Re: Sempron 64 czy Athlon 64 - po zakupach

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 22:36:57 MET DST

Uzytkownik "taki" <jakisemail@wp.com.pl.eu.edu> napisal w wiadomosci
news:det5s3$5ds$1@news.onet.pl...
> "maX" <aver@interia.pl> wrote in message
> W koncu kupilem 939 A64 3000+ jadro Venice... ktory ma takze SSE3
> z tego co wyczytalem w Everescie. Plyta glowna ktora kupilem to
> Gigabyte GA-K8NSC-939 ze zlaczem AGP. Wyglada OK :)

Noo, pytales o platforme 754. Dla s939 jest wlasnie A64 Venice z SSE3.

> Tak czy inaczej jej grafika jest bardzo mocno zalezna od procesora.
> Teraz widze ze moj radek 9550 (OC:410/195) strasznie sie dusil
> na starym Athlonie XP 1800. Wtedy mialem srednio 35 - 50 fps,
> a teraz ustawilem sobie stale 76. Przyrost komfortu gry ogromny.
> Swoja droga ta gra bedzie stara dopiero wtedy jak kazdy pod strzecha
> bedzie mial stale 125 fps - kto sie orientuje na silniku q3 wie o co
> chodzi ;)

To juz nie ma znaczenia. Niedlugo wszyscy beda mieli monitory LCD, w których
maksymalne odswierzanie to 60 lub 75Hz, wiec wiecej niz 60 lub 75 fps nie
zobaczysz (mimo ze gra - przy wylaczonym Vsync - bedzie pokazyc 300fps).

> Nie jestem na biezaco ze sprzetem i wykluczylem mozliwosc istnienia
> takiej plyty... dziekuje za spostrzezenie, bo dzieki temu mam te 939 z
> AGP.

Wlasciwie to mialem na mysli plyty z AGP *LUB* PCI-E, ale sa i plyty z AGP
*I* PCI-E (chipset ULI M1695). Testowali je na Tomshardware i Anandtech i
byly O.K.