Re: [KARTA GRAFICZNA] SPRZECZNOŚĆ SYSTEMU I BIOSU

Autor: Piotr Michałek <trisenk_at_e-post.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 22:34:49 MET DST

Dnia 28 Aug 2005 21:00:18 +0200, Sławomir napisał(a):

> Witam.
> Mam kartę graficzną NVidia Geforce 6200 TC z pamięcią 256 MB. Przy starcie bios
> komputera wyrzuca informację, że karta ma pamięć 64 MB! Pod Windows programy
> diagnostyczne wskazują, że karta ma jednak właściwą pojemność. Czy ktoś z
> grupowiczów wie w jaki sposób można zmierzyć pojemność pamięci karty?
> Dodatkowo wspomnę, że gra GTA: San Andreas strasznie spowalnia działanie po
> ustawieniu jej rozdzielczości na 1024x768 i 32 bity, co absolutnie nie powinno
> mieć miejsca w przypadku sprzętu takiej klasy.

Kupiles karte z technologia TurboCache - czyli karta uzywa pamieci RAM,
kiedy skonczy sie jej pamiec wlasna. Wydajnosc tej karty (tylko 4 potoki +
TC) jest raczej mizerna jak na dzisiejsze standardy.

A co do GTA:SA - ta gierka ma tak zrypany engine, ze potrafi sie przycinac
na duuuzo mocniejszych konfiguracjach.

--
Pozdrawiam
Piotr Michałek