Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:51:48 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrndgon09.1q4.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Zastanów się też czy do tego zastosowania nie dałoby się po prostu
> oddzielić fizycznie komputera od monitora/klawiatury.
> Mogę powiedzieć ze swojego doświadczenia, że tak mamy np. w radiu
> zrobione. LCD/klawiatura/myszka w studio, komputer w reżyserce.

Jest to niewielki serwerek pracujący 24h/dobę. Mieszkanie mam małe i jedyne
miejsce, gdzie komputer może się znajdować, to 5 m od miejsca, w którym
śpię - i chodzi mi o to, żeby w ciszy nocnej z tych 5 m nie było go słychać.
Myślałem o konstrukcji z płyty meblowej + wytłumienie matą bitumiczną (czy
jakoś tak - stosowana w motoryzacji). Chłodzenie zapewniłyby 2 długie
zawinięte kanały wentylacyjne, jeden z kanałów wyposażyłbym w cichy
wentylator.

Tygrysek