Re: samowolny restart komputera po dodaniu RAMu

Autor: grzech <zulus25usunto_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 12:56:46 MET DST

> Nic więcej nie rób, zapuść te testy. Dopiero jeśli będą
> błędy można kombinować, co robić. W takim przypadku powtórz
> testy *tylko* z nowym modułem i spowolnij go w BIOSie ile
> się da. Jeżeli dalej będą -- wymieniaj.

Z tymi testami to tez nie zawsze jest teges;(
U mnie np gm i mt wywalaja bledy, niezaleznie jakie pamieci
wetkne. Na poczatku myslalem ze mam zwalone pamieci,
jednak ostatnio testowalem nowki i te same bledy co na moich
starych modulach.
Pomimo bledow komp chodzi ok, bez problemowo, bezzwiechowo.
Takze, nie ma sie do konca (imho) co przejmowac tymi testami
dosowymi;)

Grzegorz