Re: Gigabyte K8NS - komputer włącza się za drugim razem Czy ktoś wie o co chodzi

Autor: gszydlo <gszydlo_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 12:58:25 MET DST

Mialem cos takiego w moim ASRock K7S8X R3.0 na SiS746FX, objawy takie same,
to znaczy nie zawsze, ale czesto po wcisnieciu POWER plyta nie wstaje,
dopiero drugie wlaczenie badz RESET uruchamialo sprzet i ten podczas POST
wyswietlal komunikat o nieudanej probie wlaczenia komputera. Meczylem sie z
tym dosc sporo az do czasu kiedy zaktualizowalem BIOS do najnowszej wersji.
I ?....... Jak reka odjal..... przeszlo, teraz plyta wlacza sie normalnie.