Re: R9100 - R9550 wzrost wydajności

Autor: Arek Wołowicz <wolek_at_CIACHepf.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 16:01:56 MET DST

Witam.
  Shreek napisał(a):
> Witam
>
> Jak duża będzie różnica w wydajności pomiędzy kartami Radeon9100 a
> Radeon9550?
> Mam tą pierwszą i już nie bardzo się da pograć w jakieś nowsze gry
> Doom3, FarCry ...
> Czy zmiana na ten drugi model wniesie zauważalne zwiększenie wydajności ?
>
> Pytam bo spotkałem już wiele różnych opinii i sam nie wiem czy warto
> dokładać do nowszej karty. Na wyższe modele raczej nie chcę przeznaczać
> kasy ...
>
> Czyba, że coś z GF'ów moglibyście polecić w cenie do 250zł (koniecznie z
> [...]

Ja przy zakupie posłużyłem się zestawieniem z benchmarku. No i troszke
poszperałem odnośnie opini. Przesiadałem się z R9000 na R9600XT i
poprawę odczułem. Tym bardziej odczuję, gdyż planuję jeszcze procka
wymienić.
U Ciebie różnica będzie napewno mało odczuwalna. Chyba, że będziesz
podkręcać/modować. 9550 można przerobić przy odrobinie szczęścia na 9600
(to w zasadzie tylko podniesienie zegarów). Z GF to conajmniej 6200.
Jeśli miałbyś więcej funduszy to może R9600Pro albo nawet XT.
Żeby odczuć różnicę w wydajności czeka Cię niestety większy wydatek.

Pozdrawiam,
Arek.

--
[ Arkadiusz Wołowicz | wolek [at] epf [dot] pl          ]
[ AMD Duron 1600 | 512 MB DDR 333 | Gigabyte 7VT600P-RZ ]