R9100 - R9550 wzrost wydajności

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 13:39:08 MET DST

Witam

Jak duża będzie różnica w wydajności pomiędzy kartami Radeon9100 a
Radeon9550?
Mam tą pierwszą i już nie bardzo się da pograć w jakieś nowsze gry Doom3,
FarCry ...
Czy zmiana na ten drugi model wniesie zauważalne zwiększenie wydajności ?

Pytam bo spotkałem już wiele różnych opinii i sam nie wiem czy warto
dokładać do nowszej karty. Na wyższe modele raczej nie chcę przeznaczać kasy

Czyba, że coś z GF'ów moglibyście polecić w cenie do 250zł (koniecznie z
dobrym DVI, bo nie mam w monitorze DSub'a)

--
Mirosław P.
GG 1119311