Re: Dysk 250 GB widziany jako 130 GB

Autor: Łukasz B. <lbajon_at_aster.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 07:47:08 MET DST

"Paweł Cern" <name@surname.neostrada.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Łukasz B." <lbajon@aster.pl> napisał w wiadomości

> Systemy operacyjne starzeją się podobnie jak sprzęt - nie dają się używać na
> zbyt nowych maszynach. Proponuję traktować je po prostu jako jeden ze
> składników komputera, jeśli zmieniamy komputer - sprzedajemy całość i
> kupujemy nowy, razem z nowym systemem. Obecnie ceny Windows OEM nie są
> bardzo wygórowane, są porównywalne do cen np. płyt głównych.

Jesli uważasz że cena 600 zł za WinXP Pro nie jest wygórowana (a to
jest odpowiednik W2K) to niestety nie mogę się zgodzić, a markową
płytę główną mogę kupić już za 200 zł i to ze zintegrowaną kartą
graficzną, muzyczną i sieciową. np: Gigabyte GA-K8VM800M

A Win 2000 jak na razie bez problemu używam na swojej maszynie,
wystarczyło zmienić jeden wpis w rejestrze i Win widzi cały 250 GB
dysk.

Pozdr,
Lukasz