Re: Dysk 250 GB widziany jako 130 GB

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 20:31:46 MET DST

Użytkownik "Łukasz B." <lbajon@aster.pl> napisał w wiadomości
news:7agsf1p6935t17bo3np2e9fh34tq89kgvr@4ax.com...
> Witam,
> mam następujący problem, kupiłem nowy dysk 250 GB, w BIOSie pokazuje
> wykrywany jest poprawnie - pokazuje wielkość 250,1 GB. Niestety pod
> Win2000 gdy próbuję zakładać partycje widać już tylko 130 GB.
> Co można z tym zrobić ?
>
> Pozdrawiam,
> Lukasz

Systemy operacyjne starzeją się podobnie jak sprzęt - nie dają się używać na
zbyt nowych maszynach. Proponuję traktować je po prostu jako jeden ze
składników komputera, jeśli zmieniamy komputer - sprzedajemy całość i
kupujemy nowy, razem z nowym systemem. Obecnie ceny Windows OEM nie są
bardzo wygórowane, są porównywalne do cen np. płyt głównych.

Pozdrawiam

Paweł