Re: wiesza sie pecet - jak znalezc przyczyne ?

Autor: news <color_at_#wytnij.to#gazeta.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 23:40:12 MET DST

Teo napisał(a):

> Coś mi wpadło do głowy - sprawdź pamięci w single.

dzieki za wskazowki, przetrenuje w ten sposob
przy okazji zapytam : czy jesli pamieci przejda pomyslnie wszelakie
stress i burn testy, procesor rowniez, wyklucze ewentualnosc wadliwej
karty graficznej, a sporadyczne zwisy beda nadal... - czy moge
obiektywnie stwierdzic, ze walnieta jest plyta ?
chodzi o to - czy moge miec pewnosc ze proc i pamieci sa sprawne ?

> ps. Oczywiście zakładam, że CD z systemem operacyjnym jest OK - tzn dla
> testów odpalony na innej maszynie i działa ;)

jak najbardziej...