Re: Laserowe drukarki

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 15:41:54 MET DST

> Nie wiem czy zauwazyles ze piszemy o popularnych drukarkach do domu.
> Przepisca zastanawial sie nad HP1020 co nie jest najszczesliwszym pomyslem
> IMO. Teraz dotarlo do Ciebie jakim segmentem sie zajmujemy?

To sa wlasnie bardzo popularne drukarki do domu, i co ciekawe - to sa 2
modele, ale pod innymi nazwami. :-P
Segment ten sam. Nie musisz ich znac - ale przy swoim braku wiedzy - nie
sugeruj nikomu tego samego.
Ponadto np. drukara Canon LBP-800 i HP110 sa zbudowane na tym samym engine
Canona, jak zreszta wiele innych modeli HP. A ze nazwy maja inne - to
niewiele zmienia.

Reksio