Re: Laserowe drukarki

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 15:28:00 MET DST

Reksio <mislawek@poczta.onet.pl> wrote:

> Bredzisz i upierasz sie przy swoim....... Lexmark Optra K,
> Compuprint/Bull/Pagemaster 1435, Compaq LN16, Dec LN16, Mannesmann
> Tally. Przypuszczam ze nawet nie wiedziales ze takie drukarki
> istnieja.

            Nie wiem czy zauwazyles ze piszemy o popularnych drukarkach do domu.
Przepisca zastanawial sie nad HP1020 co nie jest najszczesliwszym pomyslem
IMO. Teraz dotarlo do Ciebie jakim segmentem sie zajmujemy?

> Jak sie brzydzisz napelnianiem a nie stac Cie na nowe - tzn. ze
> tylko marudzisz.

            Juz nie wiem jak pisac: jak nie chcesz napelniac sam i sie brudzic
to kupujesz kasete regenerowana - optymalne wyjscie miedzy kosztami a
wygoda. A tu juz roznice w kosztach eksploatacji biorac pod uwage wydajnosc
kasety i jej koszt [regenerowanej] sa znaczne.

> Kolejna bzdura. Masz malo do czynienia z drukarkami, wiec nie pisz
> takich rzeczy, bo ktos jeszcze gotow pomyslec ze to prawda i wpakuje
> sie w dziwne koszty. Zreszta zobacz np. na Allegro - poszukaj chipow,
> to zmienisz zdanie.

            Juz to widze jak zadajacy pytanie bedzie to zminial. Ze Ty to
zrobisz, nie znaczy ze kazdy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938