Re: jakie chlodzenie na P4?

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 09:18:39 MET DST

> ale... czemu zakladasz, ze sonic jest tylko do obudowy bigtower? przeciez
po
> zamontowaniu radiator "sterczy" w bok wiec liczy sie tylko szerokosc
obudowy
> a nie wysokosc...

Niestety jest wielki w każdą stronę... U mnie sięga do samej krawędzi
(górnej) płyty i dotyka zasilacza. Dolny wentylantor zasilacza zaciąga
powietrze dokładnie z samego środka radiatora. Efekt - im słabszy wentylator
na sonicu tym więcej gorącego powietrza ciągnie zasilacz i tym głośniej
chodzi.
TM