Re: Nowa klawiatura + myszka a stary komp

Autor: Wilq <matrixxs_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 22:58:57 MET DST

Użytkownik "Wojciech Michalczuk" <wmichal@nie.spamuj.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:16tmzgh58xvpd$.dlg@a.dlaczego.tu.nie.ma.klamek...
> Niejaki/a Wilq w wiadomości <news:dd5hlm$b8i$1@inews.gazeta.pl>
> stwierdził(a) jakoby:

> Jesteś absolutnie pewny, że to PS2 w komputerze jest gniazdem klawiatury?
> starych płytach zazwyczaj było gniazdo DIN na klawiaturę (większe od ps2,
> okragłe, 5-pinowe) oraz PS2 na myszkę.

Hmmm no nie do końca jestem tego pewien, nie wiem czemu tego nie sprawdziłem
dokładnie.

> Jeżeli jest tak jak mówię, to kupuje się przejściówkę DIN-PS2 i podłącza
> klawiaturę. Każda będzie działać.
>
> A co do myszy przez COM - niestety, potrzebne są myszy "dwusystemowe",
> takie które potrafią gadać zarówno przez COM jak i przez PS2. Zazwyczaj do
> takich myszy była dołączona przejściówka. Nowe myszy niestety są w
> przeważającej większości jednosystemowe, umieją gadać tylko przez PS2, tak
> więc przez przejściówkę tego nie podłączysz.

Na pudełku od myszy jest, że współpracuje poprawnie i t na COM i PS2 tylko,
że przejściówki nie było a na pudełku jest dopiska że to jest wersja z
wejściem PS2 (no bo tak jest). To chyba ją podłącze pod to wejście PS2 co
mam na płycie.