[HELP]Głośniki Creative SBS 560 podłączenie

Autor: Sandal <sandal[usun>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 22:03:51 MET DST

Witam.
Zakupiłem zestaw głośników 5.1 i mam mały problem.
Miły pan w sklepie powiedział że można je podłączyć pod kartę dźwiękową
zintegrowaną na płycie (taka zwykła co ma 2 wyjścia i 1 wejście) i będą
działały wszystkie głośniki.
Ale nie działają. W głośnikach są 3 wtyczki, jedna od lewej strony, druga od
prawej, trzecia od centralnej + basu. I w zależności którą się podłączy to
działają te głośniki + bas.
Czy gość w sklepie mnie zrobił w balona?
A może to się jakoś inaczej podłącza?

Ratujcie.
Pozdro Sandal