Re: ktory zasilacz wybrac?

Autor: Margo <margo_at_margo.net.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 08:14:39 MET DST

lev@k napisał(a):

> BTW - pamiętaj że jeśli cenisz ciszę to po zakupie tego PSU czeka Cię co
> najmniej mały modzik w postaci wymiany tylnego wentyla. AFAIK własnie on
> najbardziej "dokazuje" w całym tym sprzęcie - w USA swego czasu
> posiadacze tych zasilek nazywali to "panaflo mod" ze względu na podmianę
> na popularnego u nich niskoobrotwego wentyla Panasonica.

Kupiłem ten zasilacz w 4speed.pl, ale dzisiaj jadę do nich spowrotem, bo
jest wadliwy. Nie mogę kompa na nim wystartować. Naciskam na obudowie
Power i nic. Wyłaczam zasilacz z sieci i jeszcze raz Power. Tam może
jeszcze z 10 razy i za którymś załapie :(
Największe szanse na uruchomienie, kiedy właczam go do sieci i trzymam
wcisnięty Power.
Dodam, że mój stary noname (z etykietą 300W) nie ma z tym rzadnych
problemów.

Po uruchomieniu zasilacz super cichy... ale nie trwa to za długo. Jak
tylny wiatraczek rozbuja się do 2200 obr, to już słycha jego świst.

Napięcia raczej w normie i niewiele się zmieniają pod obciążeniem:
+3,3 - 3,40 V
+5 - 5,06 V
+12V - 12,40 V

Oczywiście to wynik pomiaru miernikiem.