Re: ktory zasilacz wybrac?

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 19:41:02 MET DST

Margo wrote:

> Zasilacz prawdopodobnie kupię w 4speed.pl
> Oni wystawiają faktury i paragony, więc chyba będzie miał.

Przejrzyj archiwum grupy pod kątem Enermaxów z tej serii. Ktoś swego
czasu opisywał swoje rozczarowanie gdy po demontażu posiadanego
egzemplarza stwierdził brak PFC. Chodziło AFAIR o model 300 albo 365
starszej rewizji właśnie - kupiony chyba w 4max.pl albo 4speed.pl ..

> W zenfist.pl zabrakło i wysłali mnie do tego sklepu, bo podobno im
> również je sprzedają.

BTW - pamiętaj że jeśli cenisz ciszę to po zakupie tego PSU czeka Cię co
najmniej mały modzik w postaci wymiany tylnego wentyla. AFAIK własnie on
najbardziej "dokazuje" w całym tym sprzęcie - w USA swego czasu
posiadacze tych zasilek nazywali to "panaflo mod" ze względu na podmianę
na popularnego u nich niskoobrotwego wentyla Panasonica.

Pozdrawiam