Re: Compaq + kontroler RAID SI?

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 10:25:12 MET DST

Pajchiw wrote:
> Określę to tak - w Compaq nie ma żadnych komunikatów.
> W innym kompie wyswietla się, ale nie działa
> (F3 - co zresztą opisałem w poscie źródłowym)
Jest szansa że się mylisz. U mnie w Compaq EN można w BIOSie włączyć opcję
aby pisał co robi. Jeżeli się jej nie włączy to podczas startu mam śliczne
wielkie logo Compaqa.
Co do SCSI u mnie to się ustawia w BIOSie. Zabawne jest to że wyłączenie
wyświetlania tego co komputer robi przy starcie zawiesza go. Ale jak pisze
co robi to uruchamia się ;-) z kontorolera RAID SCSI.

JM