DSL? co potrzebne?

Autor: macie-K <macie-k1_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 07:27:15 MET

Witam ze względu na duży wzrost cen za Internet chcę zmienić swoje łącze na
tańszy DSL
mam 2 komputery podłączone do sieci,
będę brał DSL od jednego z operatorów (nie jest to TPSA), oferuje on modemy
USB, już wiem, że taki modem nie będzie się nadawał i musze kupić inny

w jaki sprzęt musze zainwestować w miarę tani ale łatwo dostępny i dobrej
klasy?
proszę podanie konkretnej firmy i typu urządzenia

co wchodzi w jego skład?

na allegro spotkałem się z opisem "modem do Neostrady" i "konfiguracja -
neostrada"
czy te modemy są jakoś specjalnie konfigurowane na stałe? czy warunkach
domowych laik może go skonfigurować na DSL od innego operatora?

Proszę o pomoc, bo nic a nic się na tym nie znam, a sprawa jest dość pilna