Re: DSL? co potrzebne?

Autor: yoyek <yoyek_at_usunto.irc.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 14:35:12 MET

On Wed, 29 Dec 2004 07:27:15 +0100, macie-K wrote:

> Witam ze względu na duży wzrost cen za Internet chcę zmienić swoje łącze na
> tańszy DSL
> mam 2 komputery podłączone do sieci,
> będę brał DSL od jednego z operatorów (nie jest to TPSA), oferuje on modemy
> USB, już wiem, że taki modem nie będzie się nadawał i musze kupić inny
>
> w jaki sprzęt musze zainwestować w miarę tani ale łatwo dostępny i dobrej
> klasy?
> proszę podanie konkretnej firmy i typu urządzenia
>
> co wchodzi w jego skład?
>
> na allegro spotkałem się z opisem "modem do Neostrady" i "konfiguracja -
> [...]

Nie do konca jest to temat tej grupy, ale polecam modem z routerem Micronet
SP3354 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8002). Mam go do neostrady
juz ponad rok i nie sprawia zadnych problemow. Mysle, ze spokojnie powinien
dzialac. Napisz moze dokladniej skad bierzesz to lacze, bo glowy nie dam
tak w ciemno.

Potrzebujesz wiedziec jaki Annex stosuje Twoj dostawca, znac wartosci VPI i
VCI, swoj login i haslo do uslugi.

--
pozdrawiam
yoyek