Re: Norton Ghost, narobił bałaganu :-(

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 00:21:28 MET

M.Ł. wrote:
> Witam wszystkich, którzy stanowią tą grupę.
>
> Mam problem dot. utraty danych z dysku. Od razu tłumaczę, że nie
> znalazłem innej grupy, na którą mógłbym zadać to pytanie :)
>
> To, co teraz opiszę, jest relacją osoby, u której problem powstał i
> która go niejako spowodowała.
> Do komputera wlazł dialer. Ktoś w ramach szybkiej pomocy postanowił
> odtworzyć obraz partycji systemowej, utworzony za pomocą programu
> Norton Ghost. Poperam to rozwiązanie, sam już ten obraz raz
> odtwarzałem na wspomnianym komputerze. Zakaładamy, że wszystkie kroki procesu
> [...]

Owszem, sam popełniłem taki błąd... Miałem na HDD partycję 10GB i 30GB.
Obraz zrobiłem tylko pierwszej partycji, a pomyłka polegała na zaznaczeniu
do odtworzenia całego dysku. Ponieważ obraz zawierał tylko jedną partycję,
Ghost usunął drugą i rozciągnął pierwszą na cały dysk.

Pomijając moją wściekłość z powodu utraty danych (nie wszystko było
zbackupowane), trzeba obiektywnie stwierdzić, że sam Ghost był bez winy...

Pozdrawiam

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH