Norton Ghost, narobił bałaganu :-(

Autor: M.Ł. <mlab_at_op.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 00:05:15 MET

Witam wszystkich, którzy stanowią tą grupę.

Mam problem dot. utraty danych z dysku. Od razu tłumaczę, że nie
znalazłem innej grupy, na którą mógłbym zadać to pytanie :)

To, co teraz opiszę, jest relacją osoby, u której problem powstał i
która go niejako spowodowała.
Do komputera wlazł dialer. Ktoś w ramach szybkiej pomocy postanowił
odtworzyć obraz partycji systemowej, utworzony za pomocą programu
Norton Ghost. Poperam to rozwiązanie, sam już ten obraz raz
odtwarzałem na wspomnianym komputerze. Zakaładamy, że wszystkie kroki procesu
odtwarzania wykonał prawidłowo - wynika z opisu całej sytuacji, który
mi przedstawił. Po wszystkim zniknęła partycja [D:, Fat32]. Partycją
odtwarzaną była [C:, Fat32]. Co więcej - C przybrała rozmiar całego
dysku, czyli niejako nadpisała również partycję [D:]. Dysk ma 6 GB.

Czy ktoś się spotkał z destrukcyjnym działaniem Ghost'a?

Pozdrawiam,

Łabędź.