Re: Memtest i nowy RAM.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 23:39:04 MET

Użytkownik "Dentarg" <den@it64.com> napisał w wiadomości
news:0oh3t09ter3mm2o6teqrhoin60g90uilhd@4ax.com
> Od dawna używam programu memtest do testowania ramu, nie zdarzyło się
> nigdy, żeby ram który przeszedł poprawnie test Memtesta nie działał
> poprawnie w OSie.
[...]

Ano czytałem dzisiaj wątek, w którym pewien user (na oko obyty z
procedurami) twierdzi, że MemTest86 mu błędów nie znalazł, a mimo to
instalator XP leżał i kwiczał. Pomogła wymiana kostki RAM. Wątek
"instalacja xp - problem [długie]" z 27.12, grupa
pl.comp.os.ms-windows.winnt. Z drugiej strony wystarczy poczytać opisy
np. "tweakowanych" wersji MemTest w rodzaju OCZ MemTest86
http://www.ocztechnology.com/displaypage.php?name=ocz_memtest, bądź
choćby changelog z autorskiej strony MemTest86, żeby się zorientować, że
nie z każdym chipsetem jest ten program kompatybilny.

/odpowiadając zmień px na pl/