Re: Czyzby Dysk do wymiany - SMART

Autor: Artur-ek <aborecki_at_ANTYSPAAMtenbit.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 18:31:26 MET

"Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> wrote in message
news:13qbu1fd9rtq9$.dlg@powered.by.sniper...

> Wygląda na to, że dysk już się sypie, ale ja SpeedFanowi nie ufam.
> Zainstaluj HDD Health. Dokładnie opisałem to tutaj:
> http://tinyurl.com/3zmd9

mi Hdd Health podwyzszal tylko cisnienie. Wytrzymalem z nim tylko 3 dni i
odinstalowalem, bo zaczalem zauwazac u siebie mala paranoje zwiazana ze
sprawdzaniem zmieniajacych sie parametrow dysku. Nie mowiac juz o tym ze w
przypadku trzech parametrow mialem daty przewidywanego padu (przekroczenia
wartosci dopuszczalnej) w przyszlym miesiacu. A po cholere mam sie stresowac
i zastanawiac czy mi wcisneli zepsuty dysk (dysk ma tydzien niecaly).

Pozdrawiam. Artur B.