Re: Czyzby Dysk do wymiany - SMART

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 09:54:06 MET

Artur-ek napisał:

> mi Hdd Health podwyzszal tylko cisnienie. Wytrzymalem z nim
> tylko 3 dni i odinstalowalem, bo zaczalem zauwazac u siebie
> mala paranoje zwiazana ze sprawdzaniem zmieniajacych sie
> parametrow dysku.

Trzeba było wyłączyć wszystkie alerty. HDD Health musi trochę
popracować zanim zrozumie twój dysk. Zresztą każdy program do
monitoringu S.M.A.R.T. potrzebuje trochę czasu. Dopiero po
kilku miesiącach dostrzegasz jego zalety.

> A po cholere mam sie stresowac i zastanawiac czy mi wcisneli
> zepsuty dysk

Po to, żeby z odpowiednim wyprzedzeniem zarchiwizować dane. :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/