Re: pamięć operacyjna

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 15:43:34 MET

dominik napisał:

> chce sobie dokupic ramolce i sie zastanwiam jakie

Najlepiej kup taki moduł, którego parametry są zbliżone do tej,
którą już posiadasz. Jeśli masz CL 3, to kup CL 3.

> mam do tej pory 256 DD, pentium IV 2.0, sadzicie ze jesli
> dokupie jeszcze jedna kosc 512 bedzie widoczna roznica???

To zależy od zastosowań. Jeśli masz Win XP, korzystasz z
pamięciożernych aplikacji i gier, to owszem - poczujesz sporą
różnicę. Jeśli komputera używasz jako konsoli linuxowej lub
wykorzystujesz go do obsługi pakietu biurowego pod Win 95/98
- wtedy nie warto.

> czy jest sens kupowania tych drozszych????

Tylko wtedy, gdy będziesz planował mocno je podkręcać oraz w
sytuacji, gdy teraz posiadasz już CL 2,5.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/