Re: Audigy Player vs Sound Storm

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 12:55:20 MET

Mogę Ci przedstawić to na moim przykładzie
Mobo Asus A7N8X również z sound stormem
Dopóki miałem badziewne głośniki 4.1 nie widziałem różnic
ale po zakupie Audigy 2 zs i przesiadce na 7.1 creativa SoundStorm umarł
śmiercią naturalną :)
Nic się ze sobą nie gryzie wyłączasz w biosie normalnie audio i nie
instalujesz sterów do dżwięku w paczce do mobo i koniec jest ok
Nie piszesz jakie masz głośniki ewentualnie do czego podpinasz kartę trudno
powiedzieć coś o różnicy w dźwięku