Re: Wirus w biosie czy pamięć

Autor: Pawel_sm <pawel_at_w_bez_p.p_spamu_l>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 23:35:11 MET

> Nadal nie wiadomo, czemu test pmięci przy POST-cie się nie wykonuje,
> ale dzięki za odp. Też podejrzewasz o to bios?

Niedawno mialem podobny problem, tylko w odwrotna strone... mimo wlaczenia
"quick boot" w biosie. Za kazdym startem kompa testowal caly rami to dosyc
powoli.

Co do memtest'a to nie wiem... ale na testowanie pamieci w POST-cie moze
pomoc: "Default settings" (czy cos w tym stylu w biosie).
Chodzi o zresetowanie wszystkich ustawien BIOSu.

W nastepnej kolejnosci bym sprobowal resetowac BIOS zworka na plycie gl.