Re: Wirus w biosie czy pamięć

Autor: Jas <sig_at_xl.wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:16:13 MET

> Bo nie robi sie dyskietki startowaj dla mamtesta wrzucasz mamtesta na
> dyskietke tym progsem co tam jest i juz zadnych dyskietek startowych.

Startowa, czyli bootowalna - w tym sensie. A nie żeby zaraz miał z niej się
system odpalać. Taką się robi, tak przynajmniej piszą na stronie memtesta:
"To build a bootable floppy go the the folder ..." itd.

> Ponadto z windy nie mozna odczytac zawartosci tej dyskietki wiec sie nie
> zdziw

Wiem, temu akurat się nie dziwię

> Tez mialem cos takiego na solteku z nforcem sciagnalem bios ze strony
> solteka i nie chcial isc sciagnalem nowszy czy tam inny jakis i juz
dzialalo

No właśnie. Jeśli mnie coś dziwi to to, że nie chce się wczytać stary bios,
który był oryginalnie na płycie

> Jak wyzej

Nadal nie wiadomo, czemu test pmięci przy POST-cie się nie wykonuje,
ale dzięki za odp. Też podejrzewasz o to bios?

Pozdrawiam