Re: jakie płyty DVD?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 22:30:24 MET

"Grześ " cqp2hv$6c3$1@inews.gazeta.pl

> Mam pytanie jakie płyty DVD są lepsze: +R czy -R?

Nie wiem. :)
Moim zdaniem to bez różnicy, choć
ponoć stacjonarne czytają chętniej -R.

> Jakich producentów płyt unikać, a jakie kupić bez obaw?
> np. moje doświadczenia z CDR wykluczają zakup płyt firmy
> Platinum, Positiv, bo po niecałych 2 latach są nieczytelne.

Na podstawie CD i DVD:

Złe, albo raczej tragiczne:

 -- Vobis/MediaStore

Dobre:

 -- TDK

Nie chcę używać:

 -- Verbatim, Platinum (czy jakoś tak)
    Datax, Esperanza, ProFormance, choć
    inni je chwalą. :)

Dobre, choć nie używam od dawna, bo wolę TDK:

 -- BASF, Sony.

Obok tego, że płyta może się źle nagrywać, może także:

 -- pękać :)
 -- rozwarstwiać się :)
 -- z czasem stawać się trudną w odczycie :)
 -- źle znosić wodę -- wiem, że śmieszne ;)

E. :)