Jaki procesor do plyty Soltek sl-75kav-x?

Autor: Domino <domino_at_polnet.cc>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 22:29:44 MET

Witam,

I z gory przepraszam za moze proste pytanie, jestem tu goscinnie, jestem
uzytkownikiem Maca i niezabardzo wiem w PC co i jak. Pokopalem w sieci
troche i natrafilem na bardzo rozbierzne informacje. Chcialbym aby jakas
doswiadczona osoba sie w takim razie na ten temat wypowiedziala.

Mam taka plyte glowna - Soltek sl-75kav-x. Jest na niej zainstalowany
proceson Duron 850 MHz. Chcialbym zmienic procesor na troche szybszy. Co tu
mozna zawalczyc? Jaki najwiekszy procesor mozna kupic (jedni pisza ze 1200
inni ze nawet 2600) - jak to w koncu jest? Co musze zrobic aby taki wiekszy
procesor wstawic - jakis upgrade biosu czy nie? Komputer stoi u mojej mamy
takze ona z nim zadnych updatow/upgradow nie robila.

Z gory dziekuje za pomoc.

--
Aqq,
Domino